V75 ala Molly



Igår var det race på vägarna hemma. Tur att det var sent så det inte var så mycket folk ute. Vi lyckades bara skrämma halvt ihjäl grannens hund. Jag och sambon var ute med tanterna en sväng. Jag satte sambon i sulkyn efter Molly och själv red jag Jennie. Damerna var helt vilda det var full galopp nästan hela tiden superkul tyckte jag och hästarna sambon tyckte nog att det gick lite väl fort med tanke på att det var tredje gången han körde Molly. Fella fick stå ensam hemma för han hade fått vara ute på en skogssväng innan. Vad kul det är med hästarna när de är pigga och glada. Ska övertala sambon att vi tar en sväng snart igen tror nog inte att det blir så svårt.

Kommentarer
Postat av: catarina

Hej Åsa! vad konstig Fella ser ut, han har fått så lång päls!! Ha, ha...



Låter roligt med race...kul att det är fart i "tanterna"

Ha det gott/C

2008-08-18 @ 19:55:58
Postat av: Bloggaren själv

Jag tyckte att det var så kul att frisera honom så jag tog och gjorde en hårförlängning och gjorde honom till en paint... Nej han är ju snygg som han är katten på bilden är vår mycket speciella Newton. Igår var vi ute med damerna igen - de är ju precis galna de har kapplöpning för ingen vill släppa förbi den andra. kram på dig

2008-08-19 @ 09:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0