Sista dagen på året

Ja då var det slut på 2008 och jag hade sett fram mot att tilbringa det med vänner men så blev det inte. Jag är förkyld och sambon är magsjuk så jag sitter på nedre våningen och han ligger där uppe i sängen. Har varit lite tungt de sista dagarna då jag inte är van att vara sjuk så jag blir lite ynklig då. Hade planerat att åka och sko Fella i tisdags men för det första är ju släpet ur funktion sedan läcker kylaren på bilen och jag hade tänkt att gå med Fella dit men jag fick ringa återbud för jag orkade inte att gå så långt. Fick boka ny tid. Längtar så efter att få rida men det ser ut som jag får vänta med det till nästa år... Har iallafall inte något nyårslöfte för det kan jag nog inte hålla iallafall. Nej nu måste jag gå och snyta mig så jag önskar alla ett gott nytt år.
Lite midsommarblomster i vinterkylan

Kommentarer
Postat av: catarina

Varför lånade du inte mitt släp då?? Vi har ju bil till oxå!! Toka där! Tänk på det nästa gång...

Funderar faktiskt på att ha det kvar och hyra ut det, vad tycker du om det?

Krya på er, kram C

2008-12-31 @ 20:59:34
Postat av: Anonym

Varför lånade du inte mitt släp då?? Vi har ju bil till oxå!! Toka där! Tänk på det nästa gång...

Funderar faktiskt på att ha det kvar och hyra ut det, vad tycker du om det?

Krya på er, kram C

2008-12-31 @ 21:00:05
Postat av: bloggar'n själv

Tänkte inte så långt. Låter som en bra idé att ha det kvar och hyra ut det. Ska komma ihåg det i april när det är dags för Aprilshow planerar starkt på att åka dit med Fella...

2008-12-31 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0