Snart är det jul...

usch jag längtar inte ett dugg. Tycker att julen är överreklamerad. Var idag i Norrping och snurrade runt idag skulle ha tag i julklappar till grabben. Hittade till slut det vi ville skönt. Har inte hittat något till Micke ännu ska kanske ge honom ett presentkort på en clinic??? Nej han ska få något som han vill ha i stället vill ha en hel sambo inte en halt och lytt. Själv var jag och fixade en julklapp till mig själv härom kvällen. Ett par showchaps så nu finns ingen återvändo nästa år ska jag och Fella ut och tävla. Om jag nu får tag i en bra trailer... Har precis varit nere och nattat hästarna och i morgon ska jag ta en tur med Fella. Har pratat med en kompis i kväll och hon och hennes man ska nog börja att rida Jennie litegrann det ska bli bra så jag får lite sällskap i skogen. Sov så gott allesamman i morgon är det fjärde advent



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0