Varför ska det jämt vara så stressigt i mitt liv?

Igår var det fullt ös som vanligt. Fixade med djuren på förmiddagen samt var och hämtade torv. Sedan bar det iväg på clinic med Fella och äventyren på vägen dit vet jag inte om jag törs skriva här för hade jag varit katolik skulle jag fått bikta mig igår för att kunna gå vidare i livet. Usch vilken människa jag är. Tur att jag kan berätta det för min käre sambo så att jag slipper ljuga för honom. Ja ja så är det. Fella var helt lysande i går också  han är helt otrolig han gör allt jag ber honom om utan att konstra vilken häst han är. Jag skulle kunna skriva sidor om Fella men det skulle nog trötta ut alla som läser här på bloggen.
När vi kom hem med Catarinas fina trailer så var det bara att lasta ur, åka till Lid och hämta grabben och sedan till Citygross och handla. Innan vi kom hem var vi hos bekanta en liten stund så jag satt inte i soffan förren tio över tio på kvällen och då hade jag inte hunnit duscha ännu. I morse var jag och matade får för denna vecka är vi fåraherdar också. Grannen har 15 får som vi ser till och det är ju kul men Jennie undrar var jag har varit när jag kommer hem för hon luktar så misstänktsamt på mig. Hon kommer väl ihåg sina grannar i sommarhagen. Jag har även varit hos tandlakaren idag och fixat min onda tand så nu ska det vara klart.  Det blev dyrt usch. Nu ska jag ut och städa trailern så att jag kan köra tillbaka den till Catarina och hämta mitt släp om jag törs. Får åka småvägar hem så inte farbror polis ser mig. Ha det bra i det grådaskiga vädret snart är det jul och sedan går det mot vår igen. Hoppas att det är dags för Per-clinic då igen och att vi får vara med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0