Nu har Fella blivit stor....

Idag var det dags Fella fick sina första skor. Det blev ett par av järn inga Adidas... skojade bara. Ska bli skönt att kunna rida honom överallt utan att han är öm om hovarna. När vi gick ner med honom och Jennie till hagen stod Molly och väntade. Hon blev överlycklig över att se sina kompisar tyvärr varade den lyckan bara en kort stund då det var dags för henne att åka till hovslagaren men när hon kom hem stod de andra i hagen och väntade på henne. I morgon kommer mina föräldrar då ska mamma och jag sy en blus eller vad det kallas till Nationals. Tänkte göra mig så fin jag kan när Fella och jag ska ut på turné. Nu är det dags att hälla av vattnet från pastan. Skriver mer snart... Ha det gött i värmen.

Kommentarer
Postat av: catarina

Lycka till med sömnaden i helgen, du kommer väl och glimma och glittra så man blir alldeles bländad!!

Kram C

2008-08-01 @ 12:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0