Höstmörker

Igår provade jag på lite mörkerkörning eller jag menar mörkerridning med Fella. Hade med mig Jennie och Emma som sällskap. Fella tog som vanligt täten och var jätteduktig. Vid ett tillfälle mötte vi en person mitt i skogen. Han blev så rädd att han skrek till då han trodde att han mötte vildsvin! Tror att jag ska rida när det är ljusare i fortsättningen. Tycker inte att det är så kul att det är så mörkt på kvällarna vill ju kunna rida när jag kommer hem från jobbet. På söndag ska jag och Fella träna iallafall det ska bli roligt. Längtar också efter att prova padden jag beställt. Ha det bra och glöm inte reflexerna

Kommentarer
Postat av: catarina

Tänk att han förväxlade den vackre Fella med ett vildsvin!!! Skäms på den karln...



Hej från C

2008-10-02 @ 21:01:02
Postat av: Åsa

Ja visst är det förskräckligt!!!

2008-10-02 @ 21:28:44
Postat av: Emma

Tack ännu en gång för att jag fikk rida med dig(:

2008-10-04 @ 13:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0