Ingen halloweenfest i sikte...

Hej därute bland pumpor och regnskurar. Sitter nu ner för första gången efter att jag slutat jobba i dag kl 3. Hann bara byta til stallkläder så var det dags att gå ner och mocka och göra i ordning så att hästarna fick komma in. Jennie och Fella har nog stått inne i lösdriften hela dagen för de var snustorra när de kom in. Stackars Molly fick stå ute i regnet - tur att hon har björnpäls. Funderar på att göra en minilösdrift till henne så att hon också kan få komma in under tak.
I kväll är det ju halloween eller hur det nu stavas. Kommer ihåg när grabben var liten då var det ju fest och vi klädde ut oss det riktiga otäckingar - värre än vanligt. Nu blir det och sitta hemma framför brasan med sambon  i och för sig trivs jag mycket bra i hans sällskap men ibland blir jag lite orolig. Vi är ju aldrig med några andra människor det känns ibland som om ingen vill vara med oss. Fast när vi är ute bland folk vi känner pratar ju alltid någon med oss eller kan det vara så att jag är för påflugen och folk inte tycker om mitt sällskap? Sambon säger att han inte har tröttnat på mig ännu men ibland undrar jag. Kanske hästarna också tycker att jag är jobbig det värsta är att de svarar ju inte när jag frågar. Nu ska jag iallafall försöka att laga lite mat så vi kan sitta och titta lite på dumburken. En sak blev jag iallafall glad över i går. Jag blev tillfrågad i fall jag och Fella ville vara med på clinic för Per Larsson och det ser jag fram emot - tror jag iallafall om jag inte gör bort mig och Fella för all framtid. Akta er för spökena i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0