Julen närmar sig med stora steg...

Jag var i Norrköping idag och träffade mina kära föräldrar. Vi gick runt i affärerna vid Ingelsta och redan har julen börjat synas lite överallt. Usch snart är vi där jag som inte gillar julen. Tycker att julen är så överdriven och det blir bara värre och värre med åren. Skulle kunna rymma till skogs med hästarna bara för att slippa eländet.
Varför är det så mörkt ute? Hinner ju inte hem från jobbet förrän det börjar att skymma och då är det dags att mocka så att hästarna kan få komma in. Att rida är inte att tänka på. Ska skaffa kort till ridhuset i Bondeby och sedan ska vi sätta upp lampor så att jag kan använda plätten framför stallet och ialla fall kunna skritta där och jobba hästarna när det är som värst. Jag har ju så fruktansvärt dåligt samvete för mina hästar just nu. Längtar till våren då det är ljusare ute och inte så lerigt. Nej nu har jag klagat tillräckligt jag har ju det så bra.

Kommentarer
Postat av: catarina

Ja vintermörkret smyger sig på oss alla, man vill bara kura inne...

Har nyss mailat dig!

Kram C

2008-10-28 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0