Det var ett tag sedan sist....

Jag kände att jag var tvungen att skriva litegrann då det var ett tag sedan sist. Nu har jag kommit in i arbetet igen känns knappt att jag har haft semester. Hästarna har fått flytta till ett annat stall för att få lite mer att äta. Det ligger inte så långt hemifrån så det är inte mer besvär att ha dem där. Känns faktiskt bättre då jag vet att de har mer att äta där. Fella sköter sig bra fortfarande. Han gjorde ett sidokast häromdagen och då var jag inte med utan ramlade av. Fella stannade direkt och undrade mest vad jag gjorde på backen. Det undrade jag också men det gick så j-la fort när han svängde åt höger. Det var en sådan där motionär som kom mitt emot oss på stigen när vi galopperade tänk att motionärer aldrig kan ta det lugnt.... Nästa helg skulle ju Stina Gatel ha clinic för oss men då det inte var så många anmälningar åker jag och två tjejer till ner med kusarna till henne i stället det ska bli roligt. Tänkte åka till Bullersta på söndag om det går som planerat för det var ett tag sedan vi var i ridhus. Nu ska jag laga lite mat till sambon så att han kan åka och jobba. Själv ska jag åka till stallet och mocka och ta en tur på hästarna. Ha det så bra i höstmörkret

Kommentarer
Postat av: catarina

Å, vad bra att du skriver igen Åsa! Trodde att du kastat ut datorn eller fått lämna den i pant för alla hästprylar du köpt till pållarna!!!

Skönt att höra att allt är väl, och att du inte slog dig när du "satt av" lite hastigt...

Roligt att ni åker till Stina, vilka får du med dig då? Här är allt väl,jobbar och sliter...

2008-09-10 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0