Söndagskväll....

....igen det var ju inte länge sedan. Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar som bor utanför Valdemarsvik det var ett tag sedan vi var där. Jag har så otroligt dåligt samvete men mitt liv är så fullbokat och jag gillar att vara hemma. Ja det är inte det att jag vill träffa dem utan jag tycker att jag har världens bästa föräldrar de finns alltid för mig. Igår var jag och en väninna på en långtur med Jennie och Fella. Sedan tog vi och åkte en sväng med Molly så att hon fick göra något också. Väntar nu på att lille Berra ska komma in så att vi kan sova. Må så grankott.

Kommentarer
Postat av: catarina

Hej igen! Vad bra att du skriver lite...

Föräldrar måste man sköta om, det var bra att du hälsade på dem...

2008-09-28 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0