Jag är så glad...

Idag var jag och Fluke hemma hos mina föräldrar på ena sidan av Åtvidaberg och sambon var hos sina på den andra sidan. Ja vi är uppvuxna 5 mil från varandra men träffades först när vi var vuxna och det här uppe i Sörmland. Det har varit en trevlig dag tillsammans med föräldrarna och jag och mamma var även hos min 92-åriga mormor och hälsade på. Fick med lite stolpar hem så att vi kan göra en större hage till hästarna. Jag är så glad över mina föräldrar men ibland får jag lite dåligt samvete för de gör så mycket för mig. Visst jag gör saker tillbaka men jag skulle vilja bo närmare dem så att jag kunde träffa dem lite oftare fast inte för ofta för det skulle nog bli lite jobbigt (min mamma och jag är överens om det).
När vi kom hem och skulle ta in hästarna flög visst själva f-n i Fella han sprang, bockade och hoppade över stubbar och stenar så det stod härliga till. Gud vad snabb han är om jag var helt säker på att han bara skulle springa om jag red och inte bockade eller hoppade åt sidan skulle det vara helt underbart att få rida honom i den farten. Det finns visst en liten racerhäst i min Fella. Damerna blev helt paralyserade när han for fram till och med Molly stod still.
Nu är det åter kväll och jag ska duscha av mig så att vi kan slappa lite framför TV:n.
Sov gött och vakna törrt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0