Vilken härlig värme

Gick upp tidigt i morse för att ge hästarna frukost. Lade ut hö i hagen och fyllde på vatten så de fick gå ut efter att de ätit upp kraftfodret. Jag stod där i hagen och tittade på mina fina hästar när de åt hö. Fåglarna kvittrade och Fluke satt och gnällde för att han inte kunde komma till mig (han kan ju inte gå lös för då rymmer han som ni säkert vet). På kvällen tog jag en tur i skogen med Fella och det var så skönt att sitta där på min fina häst och njuta av vårkvällen.
I morgon ska jag åka och hälsa på föräldrarna och min mormor, sambon åker till sina föräldrar och min käre son har jag inte hört av på flera dagar ska slå honom en signal också för nu längtar jag efter honom.
Gäsp nu är det läggdags så godnatt med er allesamman
Längtar efter att få göra Fella fin och tävla...

Kommentarer
Postat av: catarina

Härligt att du skriver lite på bloggen, saknar alltid det när det gått för lång tid!

Visst är det underbart att värmen kom, tänk, den gör ju det varje år, fast man inte tror det!

Förstår att du längtar efter tävling med din fina häst...

Man skulle haft en helikopter i helgen, då hade vi kunnat farit ner till Bökeberg och kikat lite...

Kram C

2009-04-25 @ 11:01:09
Postat av: Nina G

Åsa, du är en fantastisk vän!

Det kan inte i ord beskrivas hur glada och tacksamma vi (jag, min familj, mina släktingar och vänner) är för din stora klokhet, empati och insats idag.

Det blev så bra i denna ändock så svåra dag.

En STOR jätte kram till dig!

2009-04-25 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0