Hej nu är det dags igen

jag vet att jag inte skrivit på ett tag men det är alltid något annat som ska göras. Datorn är lite strulig också så jag är inte på internet så mycket längre men jag får väl ta och göra något åt saken. Idag var hästarna pigga när de kom ut det hade ju kommit lite snö. Fella springer mellan Jennie och Molly för att försöka få igång tanterna litegrann. Har varit i ridhuset med Fella och det gick bra. Han skötte sig så bra och gjorde det jag bad om. Vi ska lämna in transporten och byta axel så att vi kan ut och åka litegrann snart. Fick veta igår på jobbat att jag måste börja jobba varannan helg det suger verkligen jag vill inte jobba helg alls med tanke på att jag vill åka och träna och tävla med Fella. Måste kanske hitta på något annat att göra men det ända jag kan är ju att vara sjuksköterska. Någon som har något tips???? Finns väl inga med tanke på hur det ser ut på arbetsmarknaden. Nu ska jag försöka att få lite ordning här hemma för i morgon kommer mina föräldrar det ska bli kul har inte sett dem sedan jul. Ha det så bra i snövädret


Kommentarer
Postat av: catarina

Å,skönt att du skriver lite igen...

Det låter som full rulle med det mesta..

Har du börjat som kontaktperson nu?

Jag avslutar mitt nästa vecka(efter 5 år!)....kanske det blir nån ny, vi får se...

Ha det gott, vi hörs och störs!

Kram C

2009-02-07 @ 09:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0