Det var ett tag sedan sist...

så jag har lite dåligt samvete. Nu ska jag försöka att skärpa mig. Har just kommit hem från jobbet och nattat alla djuren. Hästarna var lika glada över det som var på menyn idag som alla andra dagar fast de får samma mat varje dag förutom lite "gotta" ibland. Tänk om man kunde klara sig på hö, vatten och kraftfoder men man är ju för kräsen. Nu är vi iallafall friska från förkylning och magsjuka så nu är det till och ta nya tag i vardagen. Idag har hästarna varit och fått pedikyr så nu ska väl Fella och Jennie slippa tappskor på ett tag kan man hoppas. Häromdagen var det så halt så då fick Fella följa med på promenad så att han fick se något annat än hagen. Jennie tror att det är vår för hon är högbrunstig och skriker hela dagarna Fella blir lite trött på henne för han är liksom inte intresserad. Trodde att ston kom i klimakteriet någon gång men så är det tydligen inte. Får väl köpa lite munkpeppar till henne det brukar hjälpa rätt bra. Nu är det dags att inta horisontalläge så att jag orka gå till mitt arbete i morgon igen. Må så grankott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunstiga ston är en historia för sig! Tur inte vi är likadana, hur skulle det bli??

Kram

2009-01-14 @ 18:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0