Sjuk, sjukare, sjukast...

jag jobbade i helgen men i söndags började jag att frysa och när jag kom hem hade även jag fått influensa. Igår låg vi i varsin soffa framför TV:n och tyckte synd om varandra. Jag som aldrig får feber hade över 40 på kvällen gissa om jag kände mig ynklig. Just nu skulle jag inte vilja ha några djur det tar liksom emot att gå ut och mocka men det är bara att bita ihop och ta lite i taget. Undrar om hästarna känner på sig att jag är sjuk för de står helt stilla när jag tar på täckena. Eller man kanske tänker på det mer när man är sjuk eftersom man annars gör allt på rutin.
Nej nu vill jag inte vara förkyld längre jag längtar efter att få börja sätta igång Fella ordentligt så att vi kan börja att bli ett team och börja åka ut och tävla litegrann det vore superkul. Måste ta kontakt med Fredrik också så att vi kan börja träna igen för honom. Ja ja så är det hoppas nu inte att hästarna och de övriga djuren får influensa också men de får väl inte samma som vi.
Nej nu ska jag lägga mig igen för jag håller på att svalna av nu efter en värmebölja inombords. Tur att det finns Alvedon.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Ing-Louise

Hej ni stackare!

Hade min omgång med flunsan innan jul, man orkar inte särslilt mycket.

Jag tänkte mig också ner på April showen sen tänkte jag lämna Celia kvar, för att sen hoppas på att det kommer en Colonel bebis nästa vår.

Så nu gäller det att komma igång med träningen!!

Ha det allra bäst

Ing-Louise

2009-01-21 @ 13:05:46
Postat av: Bloggaren själv

Tack för omtanken. Vad kul med en Colonel-bebis synd att det är så lång leveranstid. Har förstått att de är speciella för alla som har en avkomma efter Colonel verkar tycka om dem. Jag har ju inte så mycket att jämföra med men Fella är ju helt underbar. Vill nu bli av med flunsan och sedan kunna sätta igång hästarna för april är snart här. Får se om vi hinner hoppas iallafall det.

2009-01-21 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0