Äntligen lite sol

Ska nu skriva litegrann. Jag är inte så sams med min dator då den laggar hela tiden så jag får skriva fort så kanske det går. Nu har äntligen hästarna fått komma ner i sommarhagen. Tyvärr har ju vädret inte varit det bästa den senaste veckan men de klarar sig det är värre för mig som är så orolig för dem hela tiden. Ska nu ladda med Fella så att vi kan vara med på träningstävlingen på söndag. Ska bli kul och se hur det går för oss tyvärr har jag ju en benägenhet att bli så jädra nervös även om det bara är träning.
Hoppas nu att det är några fler som kommer och tävlar nu när vi ordnat en tävling. Men vi får väl kämpa på vi som kommer. På torsdag ska vi hämta nya bilen så jag väntar med spänning på det.
Fluke har blivit så duktig han kan gå lös nu när vi är ute och går och han lyssnar mer på oss än tidigare. Troligtvis har sprutan effekt trots allt. Ska bli kul och se hur det fungerar när grannhundarna löper.
Nu ska jag och Fluke gå ner till hästarna och se hur de har det. I morgon åker nog Fella och jag och tränar trail det ska bli intressant då vi inte gjort det förut.
Ha det så bra hoppas att solen fortsätter att skina på oss....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det gick bra på trailträningen ikväll? Hade tänkt gå bort och kika lite på er, men dammråttorna började jaga mig, i stället för tvärtom...så det var bara att ta fram "snabeldraken" och fånga dem!!(kanske behövdes efter studentmottagning!)

Ha det bäst!//kram Catarina

2009-06-17 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0