Äntligen söndag

och snart dags att åka och jobba. Jag var på väg en timme för tidigt till jobbet hemska tanke! Jag hade helt missat tiden så det var tur att sambon hejdade mig. I morse var vi med Fella till ridhuset han var jätteduktig. Ju mer han blir riden desto mer märker jag att han verkligen vill jobba och tycker om det. Han bara trampar på och försöker göra sitt bästa. Sambon försökte att filma oss med min kamera (har ingen videokamera) så resutatet blev sådär men jag vile ju se hur det såg ut när jag red. Har ju aldrig sett Fella under ryttare. Resultatet blev väl sådär han gick faktiskt bättre efteråt men det är ju lätt att sitta här och säga när det inte är på film.
Tycker att det är så roligt att få så positiva kommentarer på det jag skriver när jag själv känner mig lite osäker. Längtar nu efter att få åka och träna för Per så de kommande veckorna blir det att åka och träna i ridhuset ofta. Fast det är inget jobbigt för det är så himla kul att rida Fella.
Igår fick Fella ledigt då tog jag och red med Jennie i stället. Hon var verkligen på tårna. Hon gjorde en rollback när vi mötte en cyklist på en skogsstig och det var nöd och näppe att hon inte stack. Min pigga fina Jennie hon vill bara galoppera och det fick hon. Vi racade hela vår väg ut till stora vägen och hon tyckte att det var superkul. Det är så roligt att det finns så mycket energi i henne nu när hon börjar att bli gammal. De är bra fina mina fuxar.
Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, vad fina ni är!! Ser ut som värsta proffsen tycker jag...



Kram C

2009-03-16 @ 18:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0