Snö och slask

Jag har börjat att sätta igång Fella. Vi har varit i ridhuset några gånger och det känns bra. Han är så duktig och gör sitt bästa. I helgen jobbar jag men vi hinner ta en tur till ridhuset i allafall. Tur att jag har världens snällaste sambo som ställer upp och följer med. Fella och jag måste komma i trim till Per-clinicen det blir ju två pass per dag så om vi ska få ut någonting av den måste vi båda få upp flåset och bort med lite mage...
Det ska iallafall bli kul att rida clinic hoppas bara att det går bra för oss. Jag blir ju så himla nervös och får prestationsångest när jag ska iväg och då brukar det ju skita sig. Nej det gäller att träna, träna och återigen träna så vi blir mer och mer säkra på varandra jag och Fella.
Snart ska jag gå och lägga mig för i morgon ska vi upp tidigt och till ridhuset. Sedan ska vi med Jennie och Molly till hovslagaren och sedan ska jag jobba kväll. Puh jag blir helt matt när jag tänker på allt som jag ska göra.
Godnatt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Åsa!



Inte behöver du vara nervös inför clinicen.

Vi är ju där för att lära oss!

Jag tror faktiskt att Per ser många dråpliga ryttare och dit hör INTE du.

Du är du, och är det bästa av dig!

Lycka till

Kram

Ing-Louise

2009-03-13 @ 09:57:22
Postat av: bloggarn själv

Tack så mycket för de orden de värmde. Jag ska göra så gott jag kan...

2009-03-13 @ 12:34:06
Postat av: catarina

Håller helt med föregående talare(Ing-Louise)! Du och Fella är sååå fina ihop, så det så!

Kram C

2009-03-13 @ 19:45:34
Postat av: Nina G

Hej där Åsa! Inte ska du vara nervös! Ni är så himmla fina ihop du och lilla Fella killen. Harmoni och tillit finns det massor mellan er. Du har en kanonhäst och du är jätteduktig med honom! Var dig själv bara, då är du bäst!

Stor kram från Nina som tyvärr är bortrest clinic-helgen. (typiskt, vill ju titta)

2009-03-16 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0