Vardag igen

I går var jag ledig det var verkligen skönt. Fint väder var det också solen sken och snön smälte. Idag är det dags för arbete igen. Känner mig lite omotiverad för tillfället för att gå till arbetet. Jag gillar att arbeta med det jag gör (vill inte skriva om var och vad jag jobbar med då jag har tystnadsplikt) men just nu är jag lite låg då jag fått ett nytt schema och det är så jävla orättvist tycker jag. Om jag jämför med mina kollegor så har jag rena slavschemat. Har försökt att prata med chefen men det är som att prata med en döv. Vad gör jag???? Ska iallafall prata med en facklig idag få vi se vad han säger. Jag vill inte sluta på mitt arbete då jag trivs men jag vill inte arbeta på ett ställe där jag känner mig mindre värd. Tips och förslag mottages tacksamt. Jag har ju en dröm om hur jag vill ha det men den känns ganska svår att uppnå = kostar mycket pengar...
Igår var jag i ridhus med Fella igen VÅR TRANSPORT ÄR KÖRDUGLIG IGEN!!!! Det är ju värt att fira. I allafall Fella var duktig och han fattade bra vänstergalopper. Vad duktig han är min lille prins. Tänkte nu gå ner och städa i stallet så att jag blir klar till det är dags att gå och jobba. Ja livet är inte rättvist men det är bara att kämpa. Ha det så bra vi hörs


Kommentarer
Postat av: catarina

Bra att du pratar med facket, så där ska du inte behöva ha det! Det ska väl vara rättvist när man lägger scheman....

Din chef verkar inte så speciellt charmig precis...

kram catarina

2009-03-05 @ 08:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0