PÅSK OCH VÅR I LUFTEN

visst är det härligt men jag jobbar i helgen så det blir inte så mycket utevistelse för mig. Jag som skulle vilja göra ordning i hagen så att hästarna fick det lite trevligare. Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar och det var kul. Grabben åkte in till stan för att vara med en kompis. Nu ska vi gå och lägga oss och vänta på att grabben ringer och vill bli hämtad. Jag är orolig för första gången sedan han blev tonåring. Han har mest varit hemma eller hos sin flickvän förut men nu har det tagit slut och det spritter visst i benen på honom och det är ju både på gott och ont. Jag vill ju inte verka som en hönsmamma men det är lite oroligt i mitt modershjärta. Godnatt i morgon är det jobba som gäller
GLAD PÅSK ALLA VÄNNER!!!


Kommentarer
Postat av: catarina

Hallå där! Hoppas allt är väl? Vad har du för ridtider nästa helg? Måste ju veta så jag inte missar nåt...

Vår lilla Zarfa mår bättre, så vi är försiktigt positiva, men det är ju inte över än...

Kramelikram...

2010-04-10 @ 10:58:25
Postat av: Anonym

Härligt att höra ifrån dig. Undrade just hur det var med Zarfa. Vad skönt att hon är på bättringsvägen. Fella o jag rider 9.15 och 14.00. Är såklart nervös för helgen men det är ju jag i ett nötskal. Tror hela tiden att folk ska tro att Fella är för bra för mig. Men han är min allra underbaraste quarter. Kram då syns vi nästa helg då?

2010-04-10 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0