Det här med jobb...

Nu är jag sjukskriven igen. Det blev för mycket att behöva stå i ett dammigt arkiv och sortera journaler. Det kan väl tyckas simpelt men det är så mycket annat runt omkring som strular för mig och då blir det för mycket. Jävla skit jag som trodde att jag var med i matchen igen men, men jag kan ju inte få allt. 
När kommer snön och försvinna tror ni? Jag tror att det blir mer snö för det satt en domherre vid fågelbordet och det är ett tecken på att det blir snö.
Nu sitter jag här i soffan tillsammans med katten Honung ska gå ner till kusarna och natta dem.
Godnatt
Jag har bytt design på bloggen därför att det är ju alla hjärtans dag snart och vi behöver lite mer kärlek tycker jag.
Love you all


Kommentarer
Postat av: catarina

Å, vilka härlig färg....vi behöver alla lite hjärtan och bling, bling i tillvaron!

Tråkigt med sjukskrivning, men ändå bra, inte ska du stå i ett arkiv och ruttna bort...nä, så dumt...

Förmodligen är det detta år du ska hitta ett annat jobb, som ger dig näring och lust!

Kram på dig tjejen....

2010-02-11 @ 19:30:00
Postat av: Maja

Alla behöver lite kärlek nu kring alla hjärtans dag:)

2010-02-11 @ 19:48:22
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0