Äntligen liiiiite svalare

Sitter här i soffan. Har ont i armen eftersom Newton stämplat mig. Blev lite osäker så jag ringde 1177 och frågade om stelkrampsvaccinering. Det var 25 år sedan sist så jag ska ringa till vårdcentralen i morgon så jag får en boosterdos och troligen en Heracillin-kur.
Idag har jag och Jennie ridit ut med en väninna och hennes ljuvliga islänningar. Efter det var det Fellas tur att göra rätt för födan. Han gick som en dröm faktiskt. Jag försöker att rida så som Staffan Ljunggren sa att jag skulle göra och det funkar bra. Är nu så sugen på en ny clinic så vi kan se om vi gör rätt. Fella blir så himla mjuk och följsam när jag gör rätt och det är så häftigt att känna att det funkar.
Nu är det tre veckor kvar på semestern och jag som trodde att de skulle bli bättre än den första. Nu verkar det ju inte bli så för i morgon ska jag till vårdcentralen, Micke till lasarettet och katten till veterinären. Jag har ju semester och vill slippa sjukdomar fast vad det gäller Micke gör jag lätt allt för honom så det räknas inte.
Kram

Kommentarer
Postat av: Catarina

Det va väl dumt av katten!!! Hänga sig i mattes arm, hm..

Hoppas det inte blir nåt, ni har väl haft nog av elände nu..

Idag ska jag jobba lite, som kontaktperson..måste göras fast man har semester..

Imorgon åker vi neråt en sväng, V Götaland alltså..

Kram på dig, hälsa Micke!

2010-07-19 @ 07:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0