Vad är detta???

vaknade i morse av att det hällregnade. Direkt tänkte jag förstås på mina hästar som varit ute i natt. Klädde på mig och gick ner och hämtade tre dyngsura hästar som gärna följde med hem. Nu står de inne och sover.
Tänk att jag är så larvig och knappt klarar av att ha dem ute på nätterna är rädd att de ska fara illa. Sambon är så trött på mig och säger att - de är faktiskt hästar -. Han har helt rätt men jag tror ändå att de inte klarar sig.
Jaha nu är det väl dags att ta tag i den här dagen. Är så himla slö när jag är ledig men det är så tungt på jobbet så jag är helt slut när jag är ledig. Hur ska jag stå ut tills i september? Fast det är ju bara tio veckor kvar inkl semester.

Kommentarer
Postat av: catarina

Jag håller med sambon, de klarar sig, det är sommar Åsa! Men jag håller med om att det är svårt, och att de tycker om att komma in och sova/vila lite...

Har nyss kommit hem från Tidaholm, pussat på lite hästmular och sett Ida rida sin Jacie..de är så söta ihop..så nu klarar man sig ett tag igen, när man fått träffa dem lite..

2010-06-13 @ 16:09:48
Postat av: catarina

Glad midsommar till er alla! Kram Catarina

2010-06-24 @ 19:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0