Snart är det barmark

hoppas jag. Det är ljusare på morgonen och hästarna har sluppit täcken i snart en vecka. Tycker att de behöver vädra sina pälsar för nu fäller de mycket. Molly ser ut som en myskoxe och Fella och Jennie yr det röda strån från. Jag har dem överallt på kläderna och ibland mellan tänderna.
På arbetsfronten ser det också ljusare ut. Ska vara på avd 3 över sommaren. Ska jobba 80% och det ska bli skönt. Får se vad jag hamnar sedan får vi se.
Har inte gett upp hoppet över att hitta Gobbe ännu fast det snart har gått en månad.
Önskar nu att isen försvinner från vägen så att jag och Fella kan åka till ridhuset. Just nu är det helt livsfarligt att ge sig ut med transport. Vi är ju anmälda till Per-clinicen och då vill jag vara lite varm i kläderna.
Nu är det Let's Dance om Willy går till final blir jag helt TOKIG. Claudia och Mattias är ju bäst helt klart.
Heja, heja.

Kommentarer
Postat av: Nina

Va kul att det ljusnat på arbetsfronten för dig!



Kram från Nina som har vita hårstrån överallt!

2010-03-20 @ 13:38:54
Postat av: catarina

Hej vän! Underbart att höra om det positiva i livet..go, go Åsa...

Kram C

2010-03-21 @ 08:17:50
Postat av: Bloggar'n själv

Ja nu är jag på gång tror jag. Tog en sväng med Fella igår han var pigg som attan. Idag har jag jobbat igen och fick höra två usk:or säga "hon är bra" och det var mig de pratade om :) Såg nyss "Sluten avdelning" det var intressant men lite jobbigt då det handlade om bipolär sjukdom. Ja, ja så är livet. Gick ner till stallet efteråt och nattade och luktade på hästarna mmm de är underbara mina rödtoppar....

2010-03-21 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0