Vad det är härligt med sommarkänslor

Förra sommaren hade jag inte känslor för. I år är det mycket bättre. Håller som bäst med att "skola in" hästarna i sommarhagen. Törs inte släppa dem helt med tanke på att damerna är gamla och Fella äter som en häst (hihi). Ger dem lite profylax mot fång (jäst o betfor). De är väl inte så värst glada i det men det ska vara bra. Jag har fått ett nytt jobb. Kirurgmottagningen är det som gäller i september. Bara dagtid det ska bli underbart att ha alla kvällar och helger lediga. Jag kommer att ta några extrapass på 3:an för jag trivs där även om det är tungt men personalen är så himla bra. Nu ska jag gå och lägga mig för i morgon är det upp tidigt som gäller och fortsätta inskolningen i sommarhagen.

Kommentarer
Postat av: catarina

Men vad glad jag blir för din skull Åsa!! Har du jobbat på kirurgen förut? Härligt det låter med sommarhagen och pållarna å att du har känslorna tillbaka där de ska vara!!

Massor av kramar från mig...

2010-05-26 @ 17:13:16
Postat av: Bloggarn

Tack för att du finns. Det är så roligt när du skriver i bloggen. Ja jag har jobbat på kirmott förut men då som läkarsekreterare. Det var när jag väntade Johan så det är 18 år sedan! Hästarna trivs att få äta men de är bra trötta om kvällarna. De släpar sig hemåt. Fast det är så skönt att veta att de får gå i denna hage. Kan du inte komma o fika så kan vi gå ner till hagen så får du se hur underbar den är.. Kramar

2010-05-27 @ 00:39:24
Postat av: catarina

Jaaaa, vill gärna komma och fika hos dig, hur jobbar nu, när passar det? Vill gärna följa med dig om du åker ner och rider hos Per oxå, har du "fundrat" nåt mer på det?

Hör av dig om när det passar för besök hos dig..

Kram C

2010-05-27 @ 20:44:27
Postat av: Bloggarn

Är ledig i morgon - hela dagen. Ska till stan på förmiddagen och sedan ska Fella o Molly få spruta kl 16. Är sedan hemma heela kvällen. Kom gärna i morgon om du har tid vore kul. Att åka ner till Per vore roligt har inte funderat så mycket men vi skulle ju kunna prata och se om det vore möjligt. Ring mig kramiz

2010-05-27 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0