Var är våren???

Click to Mix and Solve
det kan man undra. Fast det har ju varit många fina dagar och framförallt kvällar de senaste veckorna. Har en väninna som börjat att rida Jennie och det är så roligt att ha lite sällskap ut i skogen. Sadelletandet fortsätter. Har nu en cuttingsadel hemma som jag ska prova att rida i. Ska ta mig till ridhuset samtidigt som Pernilla ska kunna komma och hjälpa mig att titta om den passar. Det är inte lätt det där med att få allt att klicka. Fast skam den som ger sig.

Har nu kommit igång med att jobba fast jag saknar mina jobbarkompisar på andra sidan vägen. Träffade en av mina favoriter igår och det var kul samt pratade med en annan. Ja det är verkligen tråkigt att inte träffa dem oftare. På nya jobbet är det bra känner att jag är i mitt rätta element även om jag känner att jag vill jobba med mer akutsjukvård. Vi får se hur det blir och såklart jobba dagtid.

Idag blir det pizza för jag och sambon är inte riktigt på hugget vi har kanske drabbats av Buskhyttesmittan???

Kommentarer
Postat av: catarina

Buskhyttesmittan??? Ä, va e det? Måste va någon diagnos jag missat! Vilka symtom uppträder??

Kul att läsa lite om er därborta i Stigtomta...hoppas att sadeln passar..

Kram C

2010-05-09 @ 14:49:27
Postat av: bloggarn själv

En riktig bondförkylning. På Per-clinicen var ju Sandra o Lotta genomförkylda sedan Pernilla och nu Monica. Skrev det lite på skoj...

2010-05-10 @ 08:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0