Själavård

ja det är det väl att få rida i skogen på prinsen en kväll i slutet av maj. Att sedan kela med sex kaninungar och deras mamma är inte fel heller.
Idag har jag jobbat för första gången på sju veckor. Tänker jobba halvtid den här veckan och måndag och tisdag nästa vecka. Kändes iallafall bra att jobba och alla tyckte att det var kul att se mig igen.
I morgon blir det nya tag på jobbet och säkert en ridtur på Fella igen. Måste ta mig till något ridhus och testa ifall det går bra för jag funderar ju på att tävla den 11 juni. Velig som jag är kan jag inte bestämma mig för vilka klasser vi ska vara med i.
Snart är det läggdags hoppas att det går att sova bättre i natt. Smorde ju in den gnisslande fönsterhaspen med hudlotion och det funkade bra. Får väl smörja i kväll igen om det börjar gnissla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0